Pigg och glad än så länge

Ah. Morgonen är så sommarvacker som man bara kan begära. Solen skiner, en svag dimma flyter på Viskan och fåglar kvittrar. Just nu så skiner solen in genom fönstret och värmer min nacke där jag sitter.

Jag somnade rätt fort igår när jag väl lade mig för att sova och vaknade efter en lugn natt pigg och vederkvickad. Nu sitter jag och försöker lista ut vad jag ska ägna mig åt denna vackra dag. Klockan 13.00 ska jag träffa mobila teamet, det är det enda jag vet. Och så måste jag till Apoteket för att hämta ut lite medikamenter. Förutom detta så ligger dagen framför mig och väntar på att fyllas av göromål.

Men nu ska jag nog sätta mig på balkongen med en kopp kaffe och bara njuta av den svenska sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback