Utan mål

Ja jösses. Jag lade mig för att sova vid 23 tiden igår kväll och vaknade vi inte förrän vid 11 idag. 12 timmars oavbruten sömn. Mycket rogivande. Kan jag tro.

Det känns fortfarnande som om jag knatar omkring i en dimma, trots ett antal koppar med kaffe och några cigg. Kanske är det meningen att jag ska sova hela dagen idag tro? Det känns enna så. Men så kan vi ju inte ha det. Jag borde först och främst ta mig in till La stada och tant mamma som jag ju lovat besöka. Vädret ser väl hyggligt ut, vilket i dessa tider betyder att det inte regnar för tillfället, mer kan man visst inte begära av sommaren.

Tja. Men först ska jag ägna mig en stund till åt att läsa lokalblaskan, dusch och allmänt försöka komma i form för att ge mig ut i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback