Vaken igen

Ojojoj vad jag sovit nu igen. Vaknade vid 8 i morse, gick håglöst upp för att sätta igång dagen. Jag hann röka en cigarett innan jag bestämde mig för att det var vansinne att gå upp på en lördag när man var så toktrött som jag var. Så jag vände tillbaka till sängen, katten lade sig bredivd och sen somnade jag så gott som man bara kan igen.

Klockan hann bli 15.00 innan jag vaknade igen. Men nu känner jag mig hyggligt pigg i alla fall. Enda molnet på himlen är att jag känner mig deppad och nere på ett obehagligt sätt. Lite som en försmak av en depression. Men jag har inte tid med någon depression nu såhär mitt i vackra sommaren. Det får allt anstå till hösten om det nödvändigt ska vara så att det ska dippas i humöret.

Idag har jag inga som helst planer. Springsteen spelar i Göteborg i kväll för andra kvällen i rad och Kusin Esko med fru ska dit. Det är ett helt under att jag aldrig sett Bossen live. Det kan jag bara skylla min ångest på. Nä, nästa gång han kommer ska jag allt ta mig dit. Banne mig.

Nå, jag får se vart den här dagen för mig i livet. En nog så interssant resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback