Kritik tack!

Nu har den uppmärksamme läsaren fått ta del av en del av det jag kallar min poetiska ådra. Nu vill jag veta om det är någon jag skall fortsätta med eller bara lägga ner. Själv har jag fått bra kritik på sidor som "sockerdricka.se" och "argus.nu". Men nu vill jag veta vad du tycker. Ska jag göra ett försök och skicka in skiten till ett förlag eller ska jag stunta i det. Jag har redan gått ut med ett erbjudande att skicka över mina samlade försök till poesi som en pdf-.fil och det gick väl sådär. Inte många som nappade på det direkt.

Men idag har jag bombat er med mina taffliga försök. Ge mig kritik för h-vete. Jag behöver verkligen veta om jag ska fortsätta eller lägga ner.

Snälla!!!!

Kommentarer
Postat av: Britt Andersson

Forsätt Jonas, det du skriver fångar och går rakt in i mitt hjärta i alla fall. Och du, du är visst en riktig karl så riktig som inte många män vågar vara, men en karl som jag tror att de flesta kvinnor tilltalas av!

Kramar från tanten som kunde vara din mamma!

Du får gärna maila dina poem till mig om du vill, jag skulle bli en av de första som får läsa dina verk, då kan jag säga "Pilutta Er" när du är en berömd författare.

2008-03-01 @ 18:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback