Dagen efter dagen efter.

Ok. Så var man uppe igen då. Det snurrar banne mig lite i världen fortfarande men jag mår ialla fall inte illa längre. Men hua vilken resa. Den niten åker vi inte på igen kan jag tro, hoppas och jobba för.

Men idag får jag i alla fall ner kaffet utan att kräkas upp det igen, även om jag fortfarande känner mig som om jag blivit överkörd av en långtradare eller nått annat hårt och snabbt.

Planerna för dagen är att göra precis så lite som möjligt. Det enda jag ska göra är att dammsuga lite och knata till affären för att köpa cigg. Sen blir det nog att ligga på sängen och flämta resten av tiden.

Man kan tycka att man borde lära sig men inte då. Samma nit gång på gång som en idiot. Nä, jag ska inte sitta och gruva mig över vad som hänt för det ändrar ingenting. Förresten så hade jag förbaskat roligt i alla fall så det är lite värt i alla fall.

Nä, en cigg till får det nog bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback