Förkyld igen!

Värstans. Den där förkylningen jag hade återkom med kraft, minst sagt. Jag vaknade nån gång under morgontimmarna och fann att jag hade feber och ont i halsen och framför allt inte kunde andas genom näsan hur mycket jag än försökte.

Så idag har jag sovit, sovit och återigen sovit. Men när Tre kronor började spela mot Tjeckien så var jag uppe och kunde se hur Tre kronor vann på förlängning. Nu sitter jag och väntar på att riset ska koka färdigt så att jag kan äta lite för jag misstänker att jag behöver det även om jag inte är det allra minsta hungrig.

Jag hoppas att jag är frisk i morgon så att jag kan åka till sjukgymnasten. Men vi får se hur det blir med det känner jag. Lite lagom smånojig är jag på ett obehagligt sätt. Men det får väl vara så.

I morgon måste jag ringa till veterinären för att få mer p-piller till Chips så att hon slutar löpa, för det är ingen vacker melodi hon sjunger när hon kryper längs med golvet med baken upp i vädret och piper.

Nä. Nu ska jag bädda ner mig lite igen i väntan på att riset blir färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback