Mitt eviga gnäll

Jag sitter och funderar på om jag orkar åka och handla. Jag behöver mjölk till kaffet och lite cigg. Men kanske kan jag klara mig utan dessa varor tills i morgon? Känner mig nere och låg och lite nojig. Det är inte en rikigt bra dag för mig det här. Jag vet inte vad det är som fattas mig men nått ligger och retas som en flisa i ett finger eller nått.

Eftermiddagen tillbringades raklång i sängen där jag låg och läste och givetvis somnade en liten stund. Många gånger brukar jag må bättre när jag tagit en liten tupplur men idag funkade inte ens det. Det känns som om det blir en tidig kväll idag. Ingen idé att sitta uppe och uggla när man mår dåligt. Som krydda på moset så har jag en molande huvudvärk, men till det finns det ju värktabletter så det ordnar sig väl med det kan jag tro.

Nä. Här kan jag inte sitta och gnälla inte. Det blir inget bättre av inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback