Mitt liv som straffånge

Fasen vad förlamande trött jag är. Knepigt eftersom jag somnade tidigt i går kväll och sov ända till 9 i morse. Men ändå så skriker hela kroppen efter sängens goa värme.

Igår fick jag tuppjuck på mitt långa hår och tog fram trimmern och drog av hela skiten. Lika bra så här när sommaren snart når oss. Jag har ändå inte råd att gå till frisören så det kändes som det bästa. Så nu ser jag ut lite som en straffånge, men det får det vara värt :-)

image151

image152



Det blev som ni ser en hel del hår som skapade en vacker liten hög. Men det känns gott att bli av med eländet, det var omöjligt att skapa någon som helst frisyr av det hela så lika bra att bara hacka bort allt.

Idag har jag förövrigt ingen aning om vad jag ska göra alls. Kolla på Tre kronor på tv blir det väl. Men resten av tiden har inte planerat alls. I morgon, övermorgon och på torsdag har jag terapi och möten så då blir det lite att pyssla med så jag ska väl bara ta det lugnt i dag kan jag tro. Läsa lite och så. Jag måste i alla fall till affären för att köpa kaffe för mina sista slantar. Idag har jag "omkokat" den gamla sumpen från igår men det blir liksom inget sting i kaffet på det sättet.

Hua, jag måste snart ta tjuren i hornen och ringa till tant mamma och be om att få låna lite pengar. Det känns inget vidare alls men som det är nu så har jag 40 spänn i hela världen och ingen annan mat i hemmet än ett halvt paket makaroner. Katten har jag mat till några dagar till sedan måste jag köpa nått till henne att äta med. Illa illa.

Till råga på allt så har jag fått urticaria, nässelutslag på handryggarna. Jag funderar om det är den höjda dosen av min medicin som gör det tro. Det kliar inte så mycket men det ser för bedrövligt ut.

Jaja, värdsliga problem. Nu ska jag städa lite sen så lägger jag mig nog och läser lite innan jag tar mig för något annat.

Kommentarer
Postat av: millan

oj.. nu såg jag att du klippt dig. Då finns det ju inte mycket att fluffa.. hehe

2008-05-06 @ 20:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback