morgontrött

Så har en ny dag randats. Jag har varit vaken en timma eller nått, druckit kaffe och rökt medan jag gått igenom lokalblaskan.

Jag vet inte om det är höjningen av medicinen som börjat verka men jag mår oförskämt bra förutom att jag är rätt så trött. Jag hoppas väl att den nya dosen skall göra susen för mig.

Mina planer för dagen inbegriper ett besök i La Stada Borås och sjukhusapoteket där eftersom det ena läkemedlet som jag fick utskrivet fortfarande är relativt nytt så det är inte säkert att det finna någon annan stans. Det trodde apotekaren här ute i Viskafors i alla fall.

Sen står det lite städning på schemat, handla kattsand och lite annat smått och gott. En lugn dag således.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback