Cheer up boys, Youre makeup is running

Håhåjaja ännu en gång. Jag har suttit halva morgonen och bråkat med supporten till det mobila bredbandet. De släppte ju på hastighetsbegränsningen i natt och därigenom så släckte de ner mitt bredband mitt i en intressant diskussion med min äldsta son på msn. Sen fungerade det inte att koppla upp sig. Precis samma problem som förra månaden. Skitbredband. Tele2 får inga solar av mig i alla fall. Men, nu fungerar allt som det ska.

Idag bär det av till kyrkogårdarna med tant mamma och hennes väninna. Jag tog mod till mig i går och frågade om jag fick låna pengar till hyran och som den snälla mamma min mor är så gick det bra, fast hon skällde på mig lite, men det var ju inte helt fel om man säger. Medan hela Sverige dansar och ler i kväll ska jag sitta hemma. Jag funderar på vad jag ska göra. Titta på tv ligger nära. En riktigt partykväll.

Jaja. Nu ska jag in i duschen sen får jag se vad dagen bjuder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback