En glass i parken

Jaha. Det är söndag. Sådär bara. Helt plötsligt. Vad fan, det var ju fredag nyss ju. Ska livet springa iväg på detta sättet så är jag ju för fasen 80 i övermorgon. Jag är lagom slö i skallen, lite lagom för en söndag så där. Jag spinner vilda planer på att gå till affären för att köpa nått att äta men kommer mig liksom inte för. Jag har kylen full med saker men det fattas hela tiden saker för att göra det perfekt. Så jag behöver som sagt knata till affären för att inhandla de resterande rätterna. Men ska jag orka? Det är den spännande frågan för dagen.

Igår satt jag uppe till 3 eller vad det var och pratade religion, musik och livet med äldsta sonen på msn. Så trevligt som bara den. Men jag slocknade nånstans mitt i diskussionen. Jag skulle bara gå och vila ögonen lite i sängen men somnade på stört.

Nä, jag har ingen lust att sitta här och svamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback