Konstigare saker har hänt

Come Alive... jag hoppas du lyssnade på låten. Men nu bjuder jag adjö för denna gången. Kanske... vet inte. Men det känns som om bloggen närmar sig ett slut. Kanske är det nu? Jag vet inte. Det finns inte så mycket mer att berätta förutom ett evigt upprapande av att jag stiger upp på morgonen och dricker kaffe, städar min lägenhet och somnar. Men vi får se. Kanske finner jag någon sorts kreativ kraft. Men just nu vill jag som jag redan berättat lägga ner, läsa böcker, lyssna till musik och dricka en satans massa öl. Stranger things have happen I know. Men go vänner som de populära bloggarna skriver. Jag bjuder er farväl. För denna gången.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Tråkigt...

2008-11-06 @ 21:58:15
Postat av: Evert

Lägg inte av. Du behövs där ute!

2008-11-07 @ 17:16:29
Postat av: AK

Nu blir jag orolig JOnas......

2008-11-07 @ 21:16:46
Postat av: Lottet

Kom igen Jonas, rassla till. Vi är många som läser och faktiskt bryr oss om. Du kan! Och du skriver bra, även minsta kaffekopp blir intressant!!

2008-11-07 @ 23:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback