Måndagshelvete

Ah, ljuva måndag. Jag har vaknat exakt en gång i timman hela natten. Helt hopplöst meningslöst. Men sammanlagt har jag i alla fall sovit en massa timmar. Därute regnar det vilt och blåser som om det är en mindre storm. Regnet smattrar mot mitt takfönster i sovrummet och jag tror att jag kommer ligga kvar i sängen och sura resten av dagen. I morgon är det dags för nya tag känner jag men. Men det är i morgon det. Idag vill jag fortsätta vara sur och tvär och fel.

Så jag går väl och lägger mig igen.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Tack och lov att du fortsätter skriva

Vi är många wob-beundrare förstår du

2008-11-10 @ 14:12:51
Postat av: Miss Borderline

Jamen ELLER HUR, visst ÄR detta en SKITDAG!!!!!

Postat av: Wob

Jesper: TACK för dina vänliga ord. Det är sånt som piggar upp en enkel själ i november när regnet slår mot fönstren



Missen: Jo, en riktigt skitdag. Men vad fan, de får väl finnas de med kan jag tro :-)

2008-11-10 @ 16:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback