Så klart

Jaha. Det blev en sovdag av det hela. Nu måste jag ringa till Polare Minna och förklara varför jag inte kom iväg till bolaget i tid. Så klart. Hua, att man aldrig kan sköta de allra minsta sysslor. Men det kanske var lika bra det, på nått sätt. Just nu känner jag mest för att lägga mig i sängen och sova bort resten av dagen. Inte alls på humör. Dvd-backupen står och stampar på 1% och kommer inte längre. Jag sumpade en skiva igår och har ingen som helst lust att sabba en skiva till. De är ju inte gratis de där skivorna. Men det är väl inte mycket att göra åt det hela misstänker jag.

Nä, nu får jag ta tag i saker och ting. Ringa Polare Minna står först p schemat, sen får vi se vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback