Dålig början

Nä fy tusan. Den här dagen började inte bra. Alls. Först och främst så drömde jag mardömmar, jag var soldat i krig och allt vad det var, så att när jag vaknade var jag redan spänd som en fiolsträng. Sen började ångesten jaga mig innan jag ens kommit ur sängen. Nä, det här bådar inte gott, fast kanske det svänger bara jag fått i mig en kopp kaffe till, fan vet.

Det allra värsta är att jag måste ta mig ut idag, kanske hela vägen till La stada för att hämta ut mina mediciner. Jag som helst bara vill grotta ner mig här hemma och rida ut stormarna som jagar mig i skallen. Men vet vet, kanske det bara är bra att komma ut lite, vem vet.

Men som sagt, dagen hade gärna fått börja på ett annat sätt tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback