Racerstart på dagen

Håhåjaja. Jag vaknade av en panikattack. Kul sätt att börja dagen med. Fasen vet vad jag drömt men halva sovrummet var upp och ner med kuddar över hela golvet och täcket ihopknölat vid fotänden. Men men. Det gick över rätt så snabbt så det är väl inget att hänga läpp för direkt. Det är ju som det är med det där.

Just nu sitter jag och försöker vakna till liv med lite kaffe. Det får inte bli för mycket av den svarta drycken bara så att jag snurrar upp mig igen, för det orkar jag bara inte med.

Nä. Lugn och ro får det bli idag. Med.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Känner igen det där.....periodvis vevar jag omkring som jag vet inte va på nätterna......kroppslig överskottsenergi för att man inte rör på sig på dagarna?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback