Lite bättre igen. Tror jag.

Jag tror, säger TROR, att förkylningen gett sig lite. Känner mig rätt så ok förutom en såndär jobbig förkylningshuvudvärk, men det kan man ju leva med. Jag har sovit som ett barn i natt. Eftersom jag inte kunnat sova på nått vettigt sätt de sista veckorna eftersom jag inte har mina sömntabletter så har jag tagit till mina "nödtabletter". Det är min kära fars gamla sömnpiller som gick ut för 10 år sedan. Det är den gamla sortens sömntablett och jag vågar inte ens tänka på hur en sådan funkar när det är fullt krut i den. Man tar en såndär, somnar som en stock efter en timma och sedan sover man som om man vore medvetslös och när man väl vaknar så är man såååååå trött. Den sitter i hela dagen och man är seg och eländig. Jag ska in till stan strax och svänga förbi apoteket och hoppas att mitt recept på mina har kommit in. För farsans vågar ingen äta hur länge som helst. Tillråga på allt så är de starkt beroendeframkallande så det gäller att vara ytterst försiktig med de där. Men som det är nu så måste jag ha nått så att jag inte sitter uppe i 48 timmar i stöten.

Min äldsta son hade spelning med sitt band Devostation igår. Tanken var att jag skulle gått på det hela med min yngsta son men förkylningen satte käppar i hjulet för det. Jag måste få tag på min son för att ta reda på hur det gick. De har just släppt sin första "riktiga" demo som jag tänker lägga vantarna på så snart jag bara kan. Helt klart spännande.

Tja. Nu ska jag som sagt ta bussen in till stan för att göra lite ärenden åt tant mamma. Plus att jag ska passa på att handla när jag ändå är där. Skuggig och dizzy i skallen, men det ska väl gå bra kan jag tro.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Äh va synd att du missa deras spelning :(



Snygg sida dom har, å så har jag varit så "pinsam" (man blir ju liksom det per automatik när man är 41 bast haha) å skrivit i deras gästbok :D



Annars så kom jag bara in här en snabbis för att ge dig en STOR Alla Hjärtans Dag-kram såhär genom cyberrymden!!!



KRAM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback