Totalt fel igen

Det var då själva attsingen att jag ska lyckas fucka upp dygnet gång på gång. Somnade vid 8 i morse och vaknade helt förvirrad vid 22 på kvällen. Så trött på det där nu. Men likt förbannat sitter jag uppe mitt i natten igen, pigg som en räka och sliter på tangenterna. Men i morgon måste jag in till stan. För att lämna det där pappret till min chef, för att handla och för att hämta mina sömntabletter på apoteket så att jag får lite ordning på det hela.

Dessutom kommer mina boendestöd till mig i morgon så nu måste jag städa upp lite här hemma. Jag har dragit på det där allt för länge. Skulle vara skönt att kunna sätta sig på fredag kväll och känna att det är rent hemma.

Nä. Nu väntar jag bara på att lokalsblaskan kommer så att jag kan läsa den och sedan ska jag försöka sova lite.

Man måste ju försöka i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback