Lite för mycket. Som vanligt

Tja go vänner. Timglaset rinner för oss alla. Tydligen även för mig. Vet inte. Men... Tja. Men än är ni inte av med mig :-) Ska väl göra mitt bästa för att förfära er, förföra er, förbrylla er, för.. allt jag kan göra för mycket. Precis som jag levt mitt liv. Alltid för mycket. Alltid, alltid för.. mycket. Är jag rädd? Jo, en smula. En smula fantastiskt totalt utom mig skitskraj. Men, en del saker händer även om man är rädd. Så det är bara att se glad ut :-)

Är jag tjatig med min Morrissey? Ja du. Jag är väl en smula kär. Plus att denna lilla melodin liksom passar idag.

Lord these words I beg of you
As I kneel down at my bed
Because soon I will be dead
Let’s face it soon I will be dead
And I just want to
I want to see the boy happy
With some hope in his pale eyes
Is that too much to ask?
Before I die
I have one final dream
For my own life I don’t care anything

Lord these words I beg of you
As I kneel down at my bed
Let’s face it soon I will be dead
And I just want to
I want to see the boy happy
With his arms around his first love
Is that too much to ask?
Before I die
I have one final dream
For my own life I don’t care anything
And I just want to
I want to see this boy happy
Why is this such a bad thing?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback