Lördag

Här blir det inte mycket gjort. Men det ska det ju inte heller. Lördagen har jag vikt åt att bara vara. Så jag är. Jag funderar på att städa och det får räcka med det. Att jag funderar alltså. Lite skit i hörnen har ingen dött av. Sägs det.

Dagen har jag ägnat åt det sedvanliga. Alltså pilla med datorn. Fasen vet varför men jag har pippi på att trimma burken hela tiden. Rensa register, städa hårddisken, lägga till och ta bort program. Backa up. Så jag blir sittaden framför notebooken och pillrar med den magiska saken.

Men nu ska jag nog vila lite tror jag. Man ska ju inte slita ut sig. Det kan vara farligt.

Har jag hört.

Kommentarer
Postat av: irene

Inte måste man göra så mycket, räcker med att man bara är och är nöjd med det. Allt har sin tid och det finns ingen anledning att påskynda sitt nuvarande tillstånd eller sitt liv.Allt blir bra tillslut och då, någon gång då är man nöjd med vad man är. Tänker på dig en hel massa

2009-07-12 @ 17:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback