Uppe med tuppen

Idag borde jag få lite snurr på livet igen. Jag föll till föga och tog mina sömntabletter redan på kvällen igår och somnade gott relativt tidigt. Därför var det ingen pina att skutta upp ur sängen när klockan ringde 06.00. Så¨nu har jag druckit kaffe, rökt, ätit lite frukost, läst det mesta av BT och DN och även duschat. Så nu är det bara på med rena kläder och sen inväntar jag bussen i lugn och ro.

Idag ska jag ha samtal på Motivationsenheten och det behövs allt känner jag. Det är mycket som snurrar runt i skallen efter de senaste dagarnas skeenden. Men det ska jag väl reda ut kan jag tro. Sen är det dags för att åka hem till min lya igen för att städa lite till och kanske jag styr kosan mot Borås för att titta på min kusin som ska gala på torsdagskvällens amatörtävling. Den som gal bäst vinner och går vidare till någon sorts final i höst om jag fattat allt rätt. Sen är det ju alltid trevligt att knata omkring i sommarborås en torsdagskväll när hela staden myllrar av folk. Fast det hela beror lite på vädret känner jag.

Så. Nu var det kläder som sagt. Sen låter vi dagen rulla på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback