Midsommardagen

Vad fullkomligt underbart att vakna utan att vara bakis. Gårdagen var en enda stor påminnelse om att det inte är värt priset att dricka. Inte som jag dricker. Jag somnade med kläderna på frammåt morgontimmarna och vaknade vid 9 för att mötas av kyla och mörkt silverfärgade moln när jag troppade ut för att röka dagens första cigarett. Men skit samma liksom.

Den stora frågan för dagen är vad tusan vi ska ta oss till under dagen. Minigolf pratades det om men eländet till bana öppnar inte förrän 12 så det får vi allt vänta med. Men det gör mig då rakt inte vad som händer under dagen. Jag känner att detta är en dag som får rulla på lite som den vill utan att jag tänker lägga mig i tidens och världens beslut.

Nu får jag väl röka lite till kan jag tro. Jag har ju inte rökt på flera sekunder och så kan vi då rakt inte ha det.

Kommentarer
Postat av: marizza

här är en till som vaknade utan skallebank och

skakningar , slurpar på min juice .

känner mig faktist rätt nöjd och nyttig i dag .

marizza

Postat av: Irene

Så duktigt av dig o det måste kännas så skönt,men jag hoppas du har skuldkänslor att du svek mig igen o VÅRAN första midsommar.... stora ord o fagra löften

2009-06-20 @ 20:16:58
Postat av: Anonym

oj så skönt för dig men jag hoppas du har skuldkänslor att du svek mig o våran första midsommar, men vad ska man tro, fagra ord o vackra löften, din grej att inte fixa

2009-06-20 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback