Allt väl och jag väntar på att bli en smula småsur

Än så länge allt lugnt på fronten. Jag har sovit helt jävla underbart och är fortfarande helt mosig i skallen. Det kära vänner och ovänner är helt jäkla underbart och fantastiskt. Det verkar som om jag behöver braka ihop totalt lite då och då för att fungera som man ska. Märkligt.

Så nu ska jag dricka en kopp kaffe till. Lägga mig och läsa dagens lokalblaska och se om det finns nått att bli lite hälsosamt upprörd över och det tror jag nog det gör. Det finns liksom en massa att engagera tanken med nu för tiden med alla dessa skandaler som seglar upp som moln på sån där sommardag när vädret håller på att ändra sig från soligt och vackert till nått riktigt regnigt och eländigt.

Ah. Livet är då förbannat trevligt allt finnas i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback