I väntan på...

Natten har varit en enda lång plåga. Jag har vaknat och somnat om vartannat och däremellan har jag haft mardrömmar som jag inte vill tänka på alls. Jag sitter fortfarande hemma eftersom min dotters mor tyckte att jag kunde vänta med att komma till de vet om de ska hem idag eller inte. Men jag funderar på att åka likt förbannat. Bättre att åka till sjukhuset och finna att de är utskrivna än att sitta här och dricka kaffe och hetsa upp sig.

Som det ser ut nu så har min dotter en virusinfektion som har satt sig på nervsystemet. Det är i alla fall vad läkarna tror. Undersökningarna fortsätter idag med men det mesta ser bra ut förutom då att hon är sjuk. Men om jag fattat allt rätt så mår hon lite bättre idag så jag får väl försöka lugna ner mig och tänka positivt som de säger att man ska göra.

Under tiden så ska jag försöka läsa lite i lokalblaskan och röka tusen cigaretter och göra allt för att hålla gråten från mig. För det är ju faktiskt inte mig det är synd om utan min dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback