Light my fire

Jag försöker sätta eld på natten men det blir liksom inte så mycket. Inte ens lite rök. Det enda som röker är mina cigaretter. En tråkig kväll. Jättetråkig. Urbota tråkig. Förutom lite samtal på Fejan så händer inget. Inte ens katten orkar bry sig om den här lördagen.

Dagen har bara gått. Sin väg. Den är snart borta och jag kommer nog inte komma ihåg nått av den om en vecka. En sväng in till stan, handla lite, frysa i väntan på bussen och sen lite pratande med en granne på vägen hem. Igår var inte så mycket bättre när jag tänker närmare på saken. Fast jag undviker att tänka alls idag. Minuter får ticka på utan att jag lägger mig i det hela. Jag har tappat min halsduk så jag köpte en ny igår. Det var väl liksom det som hände. Jo, alltså efter att min dotter åkt hem. Innan dess var allt precis som det ska men efter det så blev inget bra.

Sååå,, vettere. Hm.... Liksom.

Nä. Kanske skulle man sova lite? Fast det vill jag inte heller. Så jag sitter väl uppe och snokar runt på nätet, kollar in Åsa Nisse-filmen som börjar halv fyra i natt och chillar som ungdomarna säger.

Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback