På randen av en förkylning

En ny dag. Jag har sovit till och från. Ingen riktigt bra sömn, men vad tusan. Sömn är bra även om den är dålig. Idag måste jag ta tag i städningen här hemma. Det var värst vad det har sunkat ihop. Men det går väl lätt och fort kan jag tro, bara jag kommer igång.

Jag har satt stackars Chips på diet eftersom hon har gått och blivit väldigt fet. Hon är inte glad på mig. Inte alls. Troligen tycker hon att jag är ett arsle som sälv sitter och äter medan hon bara får pytteportioner. Men jag får stå ut med hennes ogillande.

Men innan jag gör något som helst, ska jag nog lägga mig lite till. Jag vaknade i natt av att halsen var precis tjock och att det gör ont i den. Första förkylningen på en evighet. Så det var väl inte helt oväntat liksom. Bara att se glad ut. Borde funka.

Så en liten stund till under täcket blir det allt.

Kommentarer
Postat av: kickan

Stackare både det ena och det andra på samma gång!

Kan jag ha smittat dig? Fast förkyld är jag inte!

puuussss!!!!!

2009-09-07 @ 16:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback