En dag bland gudar

Ah vilken underbar dag. Solen skiner från en blå himmel, snön ligger vit i drivor och isen på Viskan glittrar. Det är gott att leva en sådan dag. Så ock idag.

Givetvis ska livet trilskas lite med en. Så klart. Helt plötsligt fick mitt antivirusprogram för sig att Spotify är ett virus och tog bort programfilen på stört. Men jag fann att det visst är ett problem för alla användare av sagda antivirus idag och att en fix ska släppas/har släppts. Nånå, jag fixade det själv så egentligen är det inget stort problem. Alls.

Nä. Så jag ska allt in till la Stada för att strosa lite tänkte jag. Bara vara och ha det bra. Kanske, säger kanske, släng i mig något gott att äta innan jag åker hem igen.

Wonderfull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback