Filmtajm

Fasen jag och Hulda Hustrun behöver mer sådana här dagar, för vi har en massa filmer som vi inte sett än. Det måste ju till lite räött stämning om man ska kolla på film. I alla fall för mig. Jag kan inte bara sätta mig ner och slöglo, jag måste var lite nervarvad till att börja med, annar sitter jag som en visp och hoppar upp och ner i soffan, springe och kollar saker, fönstren, tidningen allt allt. Har jag då kunnat varva ner gäller det att jag inte är för lugn. För då somnar jag. Knepigt det där.

Sen skall ju Min Älskade Maka vara i samma stämning, så att vi har synkat. Vi är lite lika på det där, att vi har svårt att koncentrera oss. Lite DAMPiga liksom.

Sen blir allt så lätt ett projekt i detta hemmet. Helt plötsligt finner man sig göra listor, recencera, organisera vad man sett/läst/hört. Fan vi har för lite att göra.

Kan man tro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback