Friska vindar och kalla dito

Vi knatade ut för att ta en liten promenad och hämta våra Robbie Williams biljetter på ATG-ombudet på torget. Tanken var ju att vi skulle förena nytta med nöje. Vi hann väl 500 meter, sedan fick jag tuppjuck eftersom det är kallt ute. Jättekallt. Och Hulda Hustrun har ätit en massa kål idag, i dietsyfte, så hon var på grund av biverkningarna bara glad när jag började streta i kopplet och ville hem. Fast ärligt talat så skulle jag vara glad om hon höll sig bland friska vindar ett tag till. Älskar min fru över allt annat. Men kål är kål.

Vi är inget vidare på att leka friskisar. Men men, i morgon tar vi bilen till cigarrafffären och hämtar våra biljetter i lugn och ro. Tills dess tänker jag hålla mig inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback