Jonas håriga Pitt

Blev nästan rädd när jag såg mig i spegeln efter badet. Jag har ju låtit skägget växa i en till två veckor. Det blev en rätt imponerande mängd hår i ansiktet, och det var ett drygt jobb att ta bort det. Och när jag väl skådade min så fagra nuna i toalettspegeln såg jag en helt annan man än den lodare som gått till sjöss bara en timma tidigare. Nyrakad med endast ett elegant hakskägg och ett par väl positionerade poliskonger ser jag ju inte helt puckelryggig ut. Om man kisar lite så kan det allt räknas till...  tja, det är ingen katastrof i alla fall.

Så nu är man på banan igen. Akta dig du Brad Pitt, jag flåsar dej i ryggen. (hm, det lät som på gränsen til homoerotiskt, men det var absolut INTE så jag menade. Alls) *lol*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback