Arghare

Fasen inte blir ja lugnare bara för att jag förökt lugna ner mig. Det funkar liksom inte. Och tillråga på allt är både min fru och min äldste son lika förbannade, eftersom de är indragna i dessa vidiriga lögner som kastas på oss. Vi går här och grymtar åt varandra alla tre...

Problemet är att det inte går att bemöta lögnerna för då har de andra redan bestämt sig för att man har fel, fel, fel, fel och att man är ohövlig som vågar påstå något annat och nu skall man minsan lugna ned sig och inte höja rösten. Men hur skall man göra då? Tiga och ta emot verkar vara vad dessa personer har bestämt är det rätta. Allt annat betyuder att man obstruerar och är omöjlig. MEN VEM FAN är omöjlig?

Ja, ursäkta att ja höjer rösten. men ja är bara så FRUSTRERAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och så e ja lite arg oxå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback