kom att tänka på att...

Min kärlek till dig är ingalunda ren. Min åtrå är sällan fri från synd. Min kärlek är uppblandad med svett, synd och stank. Dina länder minner mig om dina kroppsvätskor. Ditt leende påminner mig om vårens dofter. Vätskans doft.  Dina starka bröst jagar mig. Är du allt som livet var? Ser det kalla blodet ut som dit varma kön? Rinner ditt kön i min kropp, i min ande? Hud, avskalad från det nakna köttet. Sprickande knoppar. Du har blivit en sjukdom, livsfarlig för mitt system. Ditt avstånd växer med min lem. Min svaga lem växer på dig, genom dig. Tvätta mitt sinne. Svalka min kropp med din tänkta mun, med din tänkta tunga. Vita tänder mot min hud. Rädda min själ. Bädda min själ. Rädda själ. Rädd själ. Svala lakan. Din röst smeker min dröm. Allt förbi. Du förbi. Ren kärlek. Ren avvund. Avvund till den tänkte näste. Den som finns, men inte just nu. Som sitter, men inte nu. Du och den värme du sparar till denne man som inte är jag. Den kyla du ger mig. Ren kärlek. Smutsig tanke. Min tanke. Jag ger dig min tanke. Det blir din tanke. Jag ger dig min kärlek. Det blir din kärlek

Kommentarer
Postat av: pernilla

hmmm...skulle jag inte läst detta kanske...har för mig att du skrivit detta om Sofia..Det gjorde ont att läsa..ångrar du dig?? åhh denna oro om det finns i mig konstant.men jag kan väl bara hoppas att den är obefogad. Vill att du ska älska mig, bara mig.för jag älskar dig- bara dig!!!du ligger nu i din säng och sover så gott och mina tankar finns hos dig, vet inte om jag skall väcka dig med nykokt kaffe eller låta dig fortsätta sova en stud till...vi får väl se hur d blir.

2005-09-18 @ 13:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback