Beslut

Ojojoj, nu är jag tidigt uppe. Det är ju fortfarande mitt i natten, nästan i all fall och här sitter jag. Nån fågel har fått pippi därute och sjunger för full hals. Kanske är den lite småpackad, det är ju ändå lördag morgon?  Så här sitter man med sin mugg med kaffe och lurar på att sätta på tvn. Jag började titta på en film igår kväll men somnade så gott ifrån den där jag låg i sängen. Fast skall jag fortsätta titta på den får jag nog göra det i vardagsrummet så jag inte stör Hulda Hustrun. Ja ni ser. Mitt liv är fullt med viktiga beslut. Aldrig kan man vila. Beslut, beslut, beslut. Vilken glassmak skall man köpa? Vilken kanal skall ja titta på? Passar denna tröjan med de byxorna?

Beslut, beslut. Puh, redan trött och jag har bara varit uppe i några minuter. Blir svettig dena dagen tror jag. Men, inget att spara på. Låtom dagen börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback