Diskmaskinshelvete

Såklart. Diskmaskinen får fnatt såhär framåt kvällskvisten. Den bara står och pumpar ut vatten, även fast det inte finns något vatten att pumpa och luckan är öppen. Tillräga på allt kan jag inte öppna den för att se om det finns något självklart fel, för den är ihopskruvad med torx. Och en torxmejsel finns troligen nere i stugan, tillsammans med en hel del av mina verktyg.

*SUCK*

Så, det är bara att dra ur sladden så att den slutar gurgla och invänta morgondagen då jag kan ägna mig åt att jaga torxmejslar och laga diskmaskin medan Hulda Hustrun är med yngste sonen och dennes fader på lasarettet för att operera mandlar. Så jävla bra att jag har nått att göra då :-(

Men har vi lite tur är det bara lite vatten som läckt in på fel ställe så att det är en kortis i maskinen. Då kanske det har torkat i morgon och maskinen gör sitt jobb igen. Man kan ju alltid hoppas :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback