Fnitter och tjatter

Ok, det här med att vakna tidigt börjar bli löjligt nu. Idag var jag uppe redan tjugo i sex. För en person som brukar kalla sig morgontrött så är det ju anmärkningsvärt att knata upp såhär "mittinatten". Jag hörde spridda fnitter och barnaröster. Det var min yngsta dotter13 år i år och hennes kompis som skulle sova över. Men det där med att sova hoppade de över. Och jag kan för mitt liv inte förstå hur de ska kunna sova som de fnittrar och tjattrar. Jag tog en snabb lov förbi derar rum och de förklarade mycket frankt att de minnsan försökt sova, men det bara gick inte. Jaja, de lär väl somna till slut.

Nä, nu ska jag ta dagens första kafffe och snus och börja nysta i vart denna dagen för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback