Fråga doktorn!

Tog en tupplur. Jösses så gott det kan vara. Liksom bara gled in i sömnen. Så nu sitter jag och dricker kaffe och försöker komma i synk med världen. Fråga doktorn eller vad det heter, på tv. Har aldrig fattat varför folk skriver in till de där programmen. Att de inte söker läkare istället. Man tycker det vore lättare. Knepigt, men vad gör inte folk för att nämnas i tv.  För när man skriver dit kan man ju inte vara garanterad ett svar, som man kan vara om man sitter öga mot öga med doktorn. Och vart vänder sig dessa brevskrivare om de inte får svar i tv? Hemmets Journal?

Jaja, inte är det mina problem. Egentligen. Men jag kan inte hjälpa att jag är nyfiken. Man undrar ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback