Hilfe!

Hjälp! Dagis är stängt idag. Därför har vi två små iviriga barn hemma. Och även deras "styvkusin" eller vad det kan kallas. Svågerns sambos barn. Jaja, det spelar inge roll hur det hela häner ihop. I vilket fall så fylls alla tomma ytor snabbat av minst ett barn. De tittar på tv, riktar, badar, klappar händer, springer omkring, helt utan mål verkar det som, de pratar, sjunger, skriker, diskuterar, appelerar och allt annat man kan tänka sig att ett barn kan göra. Plus lite till. Dessa sysslor utföres helt nakna. Jag har redan fått hejda ett glatt barn från att sätta sig på bordet. Jag är lite petig när det gäller att placera nakna stjärtar på ytor där jag kan tänkas lägga min nattmacka.

Tja, det handlar bara om kontroll. Lyckas bara jag ocg Hulda Hustrun få kontroll över situationen kan det gå bara det här. Som sagt. Det handlar bara om kontroll.

HJälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback