What 2 Do?

Jaha, så trevligt. I posten låg det ett stort tjockt spännande kuvert från försärkringskassan. Det var beslutsunderlaget angående min sjukersättning. Beslutet skall tas om någon vecka. Det var inte dåligt med papper de har hunnit samla in om mig. En redig lunta med interssanta anteckning och ialtagelser och allt rör mig. Man blir ju riktigt rörd. Skulle allamina kompisar vända mig ryggen har jag ju alltid Försäkringkassan.

Jaja, beslutet är väl nästan med detta taget. Så nu är jag (nästan) officiellt pensionär. Likt Sherlock Holmes kan jag nu ägna mig åt piprökning och bikupor. Eller likt min salig far ägna dryckenskapet en närmare studie.

Tja, nåt ska man väl hitta på att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback