Bra porr?

Varför denna fascinationöver analsex? Det är tydligen legio nu för tiden att man skall in där och rota. Varför? Hela pryttlen är ju gjord för utåtgående trafik liksom. Ok, det är helt ok för mig att de som anser att detta är behagligt eller till och med skönt. Men alla vi andra som liksom inte riktigt fattar varför man skall ta köksvägen när huvudporten står vidöppen. I varenda djäkla porrfilm så skall det rövknullas. Varenda gång skall man behöva se hur analen blir groteskt uttöjd till det ser ut som ingången till stora stygga björnens grotta. Och damerna skriker rakt ut i glädje för att de får in en pitt i baken. Det är ju en annan fråga. Vadan allt detta skriande. De låter som arga åsnor när de ligger/står/hoppar och vrålar rakt ut. Mannen i sin tur bara gnyr lite då och då. Men kvinnorna skall låta som om de blev stuckna med glödgade järnstångar.

Det smittar det där med. Häromnatten höll några av våra grannar på med lite göka. Gott för dem. Men damen vrålade sådär porrfilmsinspirerat att jag till slut ville gå upp, knacka på dörren och erbjuda en Alvedon. "Har du ont" liksom.

Så det skall rövknullas och skrikas. Sen skall det sprutas i ansiktet. Vad är det då? Vad går det ut på? Det blri ju bara kletigt, äckligt och allmänt ofrächt. Och så kommer scenen med två killar. Samma som förut fast nu kör de glada grabbarna grus damen i två hål, valfria, samtidigt. Dubbelmacka tex. Verkar fasligt bögigt om du frågar mig. Sen är det dam och dam som skall pyssla med varandra lite. Sen är filmen slut. Varenda jävla film ser likadan ut. (Nu låter det som jag inte gör annat än tittar på porrfilm, men saken är nog snarare att jag undviker det eftersom jag inte riktigt förstår mig på dem. Det finns ju inte så många bra har jag märkt i alla fall).

Nä, det verkar som om hela porrindustrin handlar om produkter för smygbögar. Analsex, närbild på balle, sprut i ansikte, dubbelmacka, två killar. Sen har man med de obligatoriska två damerna som alibi. Vart skrikandet kommer in vet jag ärligt talat inte. Kanske bara halkat in på något sätt.

Märkligt är det.

Kommentarer
Postat av: Sex kitten

Klet i ansiktet är bara bra för huden (sperma ska tydligen innehålla fina mojsgrejer). MEN usch vad jag stör mig på fascinationen över analsex. Hey, brudar har 2 våta hål & ska killarna prompt ha in den i bajshålet. Så skumt, så porr. :)

Postat av: Annisa

Bra skrivet! Kunde inte sagt det bättre själv :)
Hittade hit via "mest aktiva", ska nog läsa mer.
Ha det gott!

2006-08-19 @ 17:33:38
URL: http://annis72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback