Fotboll och döttrar

Änu en dag med blå himmel. Denna sommaren har sannerligen skämt bort osss soldyrkare. I dag ska jag på fotbill i kväll. Med min dotter. Det ska bli så vansinnigt kul. Jag tror ärligt talat att jag aldirg gjort något tillsammans med bara min dotter. Hon fyller 13 om några dagar. Då förstår ni hur viktig och stor denna dagen är. Jag vet inte vad det beror på. Men det har liksom blivit att jag har gjort saker tillsammans med mina söner medan dotterns moder har tagit hand om flickebarnet. En stor skam är det men det skall det ändras på idag. Vi skall gå och titta på Elfsborg - Malmö FF. Dottern har utvecklat ett Elfsborgsintresse hon med, klart inspirerad av sin styvsyster och det faktum att det finns gott om snygga pojkar i laget. O vad jag tycker detta ska bli skoj. Så kan jag ju visa upp min nya Elfsborgshalsduk med. Denna dagen är mumma för en gammal man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback