Full fart från början.

Oj då så trött man kan vara. Jag sitter och föröker få i mig lite morgonkaffe men det är knappt jag klara av en sådan enkel uppgift. Helt yr i mössan. Idag skall vi ju gå till djurparken på Elfsborgsdagen så det gäller att vakna till nu. Om en timma skall jag hämta min yngste son i Fristad ochsen bär det iväg ner till djurparken med nästan hela familjen. Äldsta dottern har redan åkt iväg, hon skall jobba idag där nere med att måla barn i ansiktet. Den enda som får sova gott fortfarande är ärldsta sonen som ger blanka den i djurparker, Elfsborg eller ansiktsmålning.

Nä, nu får det vara sluttjattrat. Jag skall raka mig, duscha, klä mig och allt det där som en civiliserad man pysslar med på morgonkvisten. Och jag som redan är så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback