Mitt veliga jag

Uscha vad jg är trött på mig själv. Jag kan aldrig bestämmamig. När jag skall välja pizza är det ett beslut som kan ta uppemot 20 minuter, minuter där jag står och stirrar på menyn ovanför disken och bagarna står i väntan på att jag skall få tummen ur. Därför tar jag alltid samma pizza. Enklast så. Men det blir ju lite tråkigt. Köpa julklappar är en rysare som jag tidigare berättat om. Jag kan bara inte bestämmamig för något. Jag velar fram och tillbaka hela tiden. Skall jag bada eller lägga mig? Potatis eller pasta? Tv3 eller 4:an? Den röda tröjan eller den vita t-shirten? Jag kan räkna upp det i oändlighet. Och när jag väl bestämt mig så får jag ståndigt en gnagande aning långt inne i magen om att jag valde fel. Den andra pizzan jag funderade på kanske var godare?

Hopplöst! Men jag har bestämt mig. Jag skall bli kraftfull och bestämd. Snabba beslut en rak linje. Kom ihåg var ni läste det först ungdomar. När förvandlingen är klar väljer jag pizza på en halv sekund. Jag skall visa er minsan. Ska bara bestämma mgi för hur jag skall göra för att komma dit. Det finns ju olika metoder serru. Men bara det är klart så är jag på gång. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback