Somna?

Hua vad mörkt det är ute. Tur att Edison fick bukt med den där glödlampan en gång i tiden. Funderar om jag är så trött som jag är nu för tiden på grunda vårstidsväxlingen. Jag är lite känslig för det där. Äh, fan, jag är känslig överhuvudtraget. Det räcker att en mygga fiser i Mongoliet så blir jag orolig. Årstiderna kommer och går oavsett hur mycket jag sover eller inte sover. Men det skall onekligen bli gott att gå och lägga sig. Hoppas bara jag somnar också. Det har varit lite si och så med det de senaste veckorna. Jag ahr varit toppen och kanontrött men har ändå legat och snurrat i sängen utan att kunna somna. Det enda som hjälper är att knata upp och käka lite. Men sena mål blir man fet av och jag är redan fet som det är.

Tja, jag skall i alla fall ta mina sömntabletter nu så får vi väl se hur det går. Ett gott försök o.s.v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback