Stopp i tiden

Min Vackra Kvinna har somnat på soffan i vardagsrummet. Så opraktiskt. Jag som skulle till att börja städa och allt. *Suck*. Nu får jag ju vänta tills hon vaknar. Så synd så synd.

Ni förstår att jag är ironisk va? Det är inte modernt längre att vara just ironisk men ibland kan jag inte hålla mig. Jag är mycket medveten om at jag gott kan börja städa i ett annat rum. Tillexempel köket. Eller sovrummet. Men jag som är beroende av strikta vanor hade ju planerat att börja i just vardagsrummet så detta ställer till det. Såna problem har jag. Inte helt lätt det där. Eller, egnetligen är det ju busenkelt.

Jag är nog expert på att göra det enkla svårt och det svåra omöjligt. Men var och en skall ju vara bra på något så varför inte detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback