Vilodag

Nu har man varit en riktig friskis minsan. eller, ja, nästan i alla fall. Jag tog en tur med moppen till andra sidan stan, sen åkte jag tillbaka genom skogen. Det var underbart att puttra omkring i skogen med ett stilla regn som väckte upp skogens alla dofter. Det var nästan som att leka cross i skogen och leka är ju alltid kuligt. Nu sitter jag och slevar i mig äppelpaj med vaniljsås och livet är sådär bra som det kan bli ibland. Nu fattas bara en stund i sängen med en god bok eller en bra film.

Utanför fönstret faller regnet i strida strömmar men här inne är det varmt och gott. Det är söndag. Så vilsamt, så trevligt, så... bra. Så trött jag blir. Som sagt, sängen var det. Bums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback