Cat fight.

Jag har just varit med om en näradöden-upplevelse. Jag knatade in på toaletten för att leverera lite schysta rengljud, när jag såg något i ögonvrån som rörde sig. Eftersom jag är en lättskrämd männska, jag lovar, det finns inte många som är så rädda som jag är, hoppade jag inte bara högt, utan även ljudligt. När jag tittade närmare på den hotfulla varelsen upptäckte jag att det var den lilla katten, Chips, som lagt sig skönt tillrätta i duschen, av alla ställen. Hon blängde mycket effektfullt på mig en sekund eller två, innan hon återigen slöt ögonen och fortsatte med den oskyldige kattens sömn.

Själv är jag glad att jag redan dragit ner byxorna när jag såg henne. Så att jag inte vätte ner dem menar jag.

Hua.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback