Min dingeling

Min penis har krympt. Jag har visserligen aldirg varit en av "the big boys" men med de 14.5 cm eller vad det nu är som anses som vara medel i vårt vackra land så har jag känt en viss säkerhet när jag inträdit i de publika duschar man ibland som sammhällsmedborgare är tvungen att vistas i, som tex på badhuset. Jag vert, det finns en del elefantavkommor som dinglar fram på vägen mot bastun men dessa har oftast bara fått mig att dra handduken lite tätare kring höfterna. Men nu har nått hänt.

Det är ju kännt att man krymper med stigande ålder. Men att min lilla pinne skulle bli mindre var jag inte beredd på. Jag tror det har nått med min medicinering att göra. Typ som att doping krymper testiklarna. Vissa dagar när jag sätter mig på toaletten har jag bara ett tomt skinnskal att skryta med. Vart tog resten vägen? Ska jag leva såhär? Ska min fru leva såhär? Lite blev minst. Ju mer jag önskar fyllighet och volym ju sämre blir min räckvidd. Borde jag operera mig? Kan man ens leva såhär. Tänk om den krymper mer. Tänk om jag blir sittande med endast ett tommt, dinglande minne av fornstora dar.

Hua, hämta en doktor. Jag är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback