Semester

Har jag sagt att vi var och tittade på Robbie Williams på Ullevi? :-)

Men vi passade också på att bese lite av Göteborg. Vi stannade några dagar och strövade omkring lite i stan. Vi hann med att besöka Universeun, Älfsborgs fästning (vilket var en höjdare för en historie nerd som jag) sen avslutade vi det hela med att åka lite attraktioner på Liseberg. Däremellan hann vi med en och annan öl på uteserveringarna,åka lite spårvagn (vilket är klart överskattat kan jag tycka), käka gott och allmänt njuta av livet. Vi åkte tåg både dit och hem. På vägen ner var det trångt, men å andra sidan verkade det ju som om hela världen skulle till Ullevi den kvällen. Hem vet jag inte så noga för då nanade jag den oskyldiges sömn hela vägen :-)

Vi har redan planerat nästa tripp till Göteborg. Det blir nästa veckohelg, fast då har vi med oss två barn, 4 & 6 år gamla. Blir nog toppen det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback