Beslutsångest

Jag är ur slag idag. Det beror väl på ditten och datten kan jag tro.  Har en skallebank som ständigt pockar på uppmärksamhet, är spänd som en välsträngad tennisracket och liksom inte i form. Att det är underbart väder utanför fönstret gör tyvärr inte  saken bättre. Nu har jag bara ågren för att jag inte är ute och njuter av vädret. Men i kväll är det ju den superviktiga och därigenom superspännande fotbollsmatchen mellan Sverige och Paraguay. Den går på tv4 som vi inte kan få in på tvn i stugan så jag är landsförvisad till lägenheten under kvällen och inatt eftersom matchen slutar så sent. Jag borde nog gå och lägga mig en stund nu på eftermiddagen, just eftersom jag mår så kass. Men då mår jag ännu mer kass för att jag sover bort en fin dag. Men enligt SMHI ska det vara fint väder i flera dagar till så jag får väl ge mig och lägga mig en stund på sängen. Så kanske huvudvärken går bort.

Ajaja, vilka draman man blir indragen i av livet. Ständigt dessa beslut. Ajajaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback