...saker man gör...

Verkar som om förändringens vindar riktigt viner kring öronen på mig för tillfället. Den berömda bron är färdig att invigas till helgen, vi har fått tillbaka våra toaletter hemma och jag skall byta medicin.



Som om inte det räcker har jag gått ner tre kilo på lika många veckor. Om det beror på att jag sänkt medicin dos eller mer har att göra med mitt stugliv är lite svårt att veta. På den nya medicinen är ju viktuppgång även det en biverkning, precis som på den gamla medicinen. Fast jag har ju kunnat lägga om kosten rätt radikalt nere i stugan eftersom det helt enkelt inte har funnits något att småäta på på kvällarna. Det är ju då jag oftast äter fel, fult och farligt. Och socker har jag helt slutat med. Så, kanske ordnar det sig med de där 25 kilona jag har att släpa på i övervikt. Det går bra nu. Riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback